Stadiul lucrărilor pentru realizarea celui de-al doilea tronson al şoselei ocolitoare a Zalăului a ajuns la aproximativ 30 la sută.
Proiectul este realizat de asocierea Synohidro Corporation Limited din China şi Good Prod SRL din România şi potrivit datelor prezentate recent de constructor, realizările proiectului până în prezent sunt: terasamente – 60 la sută, suprastructură drum – 9 la sută, podețe casetate hidraulice – 18 la sută, podețe – 64 la sută, lucrări de consolidare – 10 la sută, poduri, respectiv viaducte – 13 la sută şi lucrări poligon Aghireş – 92 la sută.
Stadiul fizic actual al proiectului este de 27 la sută. După cum a explicat prefectul Dari Toma, reprezentantul guvernului în teritorul, care a realizat în cursul acestei săptămânii o vizită pe şantierul tronsonului II al variantei de ocolire a municipiului Zalău, proiectul este unul dificil, cu multe provocări, motiv pentru care i s-a solicitat constructorului o mobilizare exemplară pentru finalizarea lucrărilor în cele mai bune condiţii. Traseul variantei ocolitoare Zalău are o lungime de 5,535 kilometri şi este unul sinuos, cu cinci viaducte, două poduri şi 15 podeţe.
Drumul va avea o lăţime de 10 metri, cu şapte metri partea de carosabil şi trei benzi de circulaţie în zonele cu pantă accentuată. Termenul de finalizare este anul 2023. Centura ocolitoare a Zalăului (etapa II) se desprinde din Drumul Naţional 1 F, înainte de intrarea în municipiu dinspre Cluj-Napoca şi asigură legătura cu Drumul Judeţean 191 C (Zalău – Aghireş).
sursa foto Instituţia Prefectului Sălaj
[…] Stadiul lucrărilor pentru realizarea celui de-al doilea tronson al şoselei ocolitoare a Zalăului au ajuns la aproximativ 30 » Mai multe detalii […]
[…] Stadiul lucrărilor pentru realizarea celui de-al doilea tronson al şoselei ocolitoare a Zalăului a ajuns la aproximativ 30 Citeste mai mult […]
[…] Stadiul lucrărilor pentru realizarea celui de-al doilea tronson al şoselei ocolitoare a Zalăului a ajuns la aproximativ 30 » Mai multe detalii […]