Sute de profesori sălăjeni susţin, astăzi, proba scrisă a concursului de titularizare

 

Peste 370 de cadre didactice din Sălaj urmează să susţină miercuri, 15 iulie, proba scrisă din cadrul examenului de titularizare. Testarea se va desfăşura la Colegiul Tehnic „Alesandru Papiu Ilarian” din Zalău, începând cu ora 10. Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Şcolar Judeţean (ISJ) Sălaj, candidaţii vor fi prezenţi în sala de examen cel mai devreme la ora 8 şi cel mau târziu la ora 9. Cei care nu vor fi prezenţi în sală înainte de a fi deschis plicul cu subiecte nu vor mai putea susţine proba scrisă.
După cum a menţionat Marcel Lucaciu, purtătorul de cuvânt al ISJ Sălaj, s-au înscris 377 de cadre didactice. „Participă într-un număr mai mare : educatoarele (73), învăţătorii (54), profesorii de limba şi literatura română (28), profesorii de geografie (25) şi educatoarele – limba maghiară (24).
Candidaţii vor susţine proba scrisă din 31 discipline de învăţământ”, a mai precizat Lucaciu.
Pentru redactarea lucrărilor se foloseşte cerneală sau pix de culoarea albastră, desenele sau graficele se pot executa şi cu creionul negru.
Pentru acest an, au fost scoase la concurs peste 400 de posturi, din care doar aproximativ 40 sunt titularizabile.
Accesul în sălile de clasă se va face în intervalul 8- 9. Proba scrisă va începe la ora 10, iar timpul de lucru este de patru ore.
Primele rezultate vor fi afişate în 20 iulie, la sediile inspectoratelor şcolare. Eventualele contestaţii se vor depune în zilele de 20 iulie, după afişarea rezultatelor, până la ora 21, şi în 21 iulie, până la ora 15. Rezultatele finale vor fi afişate în 24 iulie.
Pentru angajarea pe perioadă nedeterminată (titularizare), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 7 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică şi inspecţia specială la clasă în profilul postului. În vederea angajării pe perioadă determinată (suplinire), candidaţii trebuie să obţină minimum nota 5 atât la proba scrisă, cât şi la proba practică şi inspecţia specială în profilul postului.

 

Leave a Comment