Ca urmare a abrogării unor acte normative, vor fi aprobate noi proceduri de administrare şi monitorizare a marilor contribuabili şi a contribuabililor mijlocii.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a elaborat un ordin pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui ANAF 3581/2013, privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili şi pentru aprobarea Procedurii de administrare şi monitorizarea a marilor contribuabili. Potrivit Fiscului, acest act normativ este necesar întrucât abrogarea unor ordine a dus şi la abrogarea sau invalidarea altor acte normative. „Având în vedere faptul că abrogarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, a avut ca efect şi abrogarea/invalidarea actelor normative subsecvente, respectiv şi a Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1119/2006 pentru aprobarea Procedurii de administrare şi monitorizare a marilor contribuabili în vederea aplicării Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 753/2006 privind organizarea activităţii de administrare a marilor contribuabili, cu modificările şi completările ulterioare, a fost elaborat un proiect de ordin în vederea aplicării acestei proceduri la nivelul Direcţiei generale de administrare a marilor contribuabili în vederea administrării contribuabililor mari”, se arată într-un comunicat remis de Fisc. Reprezentanţii ANAF consideră că este necesară să fie menţinută actuala structura de administrare de către Direcţia Generală de Administrare a Marilor Contribuabili. De asemenea, ANAF schimbă procedura de administrare şi monitorizare a contribuabililor mijlocii, ca urmare a abrogării unor acte normative. Vechile ordine care reglementau procedura, 1340/2006 şi 269/2007, trebuie abrogate ca urmare a faptului că ordinele ministrului finanţelor publice în baza cărora au fost aprobate sunt în prezent abrogate.
Se modifică procedura de valorificare a bunurilor perisabile
ANAF va modifica şi completa Procedura de valorificare în regim de urgenţă a bunurilor de consum alimentar şi a materiilor prime necesare pentru prepararea acestor bunuri cu grad ridicat de perisabilitate sau care prin trecerea timpului pierd din greutate ori din valoare, inclusiv animale păsări vii sau plante în cazul aplicării măsurilor asiguratorii şi/sau executorii prevăzute în Codul de procedură fiscală. Schimbarea legislativă se impune ca urmare a reorganizării ANAF, prin care Garda Financiară a fost desfiinţată, iar atribuţiile au fost preluate de Direcţia Generală Antifraudă Fiscală.
Cautam colaboratori / operatori pc
Doresc colaborare cu persoane interesate in dezvoltarea unui proiect de
educatie financiara si venit suplimentar.
Esti persevernt, rabdator si motivat sa lucrezi pe termen lung in
atingerea unui obiectiv? Te astept sa ne cunoastem.
Ofer training si coaching gratuit prin email.
Promovare de brand cu perspective de evolutie finaciara nelimitata
Proiectul se doreste a fi lansat pe piata americana de carti electronice!
Avem nevoie de persoane serioase, înzestrate cu calm si rabdare.
Cerinte:
– cunostinte minime PC
– necesar calculator
– conexiune internet
– rabdare
– seriozitate
Program part-time.
Detalii va oferim dupa ce trimiteti textul „info” la adresa de mail
dum.dan00@gmail.com
Esti somer, pensionar, student, vrei sa schimbi situatia financiara, vrei un job serios , ai gasit locul potrivit.O sansa deosebita pentru cei care vor sa lucreze ca operatori online, part-time (3 ore pe zi) si la domiciliu. Castigurile pot ajunge la 300 de dolari lunar! Sunt necesare doar cunostinte minime de utilizare a calculatorului si conexiune la Internet. Pentru detalii trimiteti textul „ Info ” la adresa de email: ofertelocoridemunca@gmail.com