Pacaleli turistice

Ciudata strategie a luat in brate ministresa cea blonda din gradina piticului Boc, promovand minunile din gradina Carpatilor pe sub nasul romanilor, desi la lansarea brandului de tara, cu frunza buclucasa, strigase in patru zari ca brandul este dedicat turistilor straini, in primul rand. Ca sa-i atraga in Romanica, ca sa-i determine sa viziteze manastirile din Moldova, Delta Dunarii si piscurile Carpatilor, ca sa le sporeasca numarul peste noapte, asa era justificata spargerea sutelor de mii de euro pe frunza din brandul turistic al Romaniei. Si ministresa aparea pe sticla, zambind imaculat ca Alba ca Zapada si explicand cum va fi folosit brandul peste hotare si cum va da roade, la bugetul de stat urmand sa intre banii adusi de strainii atrasi de minunile tarii noastre precum ursul este atras de miere.

Nu a trecut mult si la conducerea Turismului romanesc strategia s-a schimbat 180 de grade. Cum turistii de peste mari si tari nu s-au bulucit la granitele Romaniei, brandul a primit o alta destinatie: aceea de a convinge romanii sa ramana in perioada concediilor in superba Gradina a Carpatilor, astfel incat macar banii lor sa stea binisor acasa. Asa se face ca in capitala, in marile intersectii, spanzura mash-uri si afisaje cu frunza cea verde, desprinsa parca de Elena cea blonda taman din marul lui Adam. Si ciudat este si cum, atunci cand mai marii Bucurestilor nu i-au dat voie sa isi atarne reclamele frunzulii unde vroiau muschii ei, Guvernul cel portocalo-verzui a rezolvat trebusoara si i-a dat Elenei

Leave a Comment