În primele patru luni ale anului 2023, în Sălaj, prin aplicaţia 112 au fost primite aproape 4.000 de apeluri de la populație, cele mai multe venite de la sat. În 14 cazuri nu a putut fi stabilită identitatea apelanţilor şi nici localitatea de unde s-a inițiat apelul.
Din nefericire, numărul apelurilor abuzive se menține la un nivel crescut, potrivit Autorității Teritoriale de Ordine Publică Sălaj. Conform ATOP, mulți cetățeni nu sunt conștienti de importanța acestui serviciu pentru populație. Au fost și zeci de plângeri cu privire la timpul mult prea lung în care echipajele solicitate au ajuns la locul chemării.
La sat au fost înregistrate 36 de cazuri în care timpii de reacție au depășit 20 minute, toate aceste cazuri fiind analizate la nivelul conducerii structurilor, stabilindu-se că s-au datorat distanțelor mari de deplasare, accesibilității greoaie dar si numărului redus de patrule din mediul rural comparativ cu cel din mediul urban.
[…] Au fost și zeci de plângeri cu privire la timpul mult prea… Articolul Sălăjeni inconștienți. Au solicitat ambulanța și poliția la accidente inexistente apare prima dată în Magazin Sălăjean. Citeste mai […]