În acest an, la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Sălaj au fost înregistrate peste 1.700 de sesizări, majoritatea vizând servicii furnizate de bănci, operatori de telefonie mobilă, reparații auto, apă, canalizare și alte tipuri de activități. Principalele aspecte reclamate de consumatori privind activitatea bancară s-au referit la existenţa unor clauze abuzive în contractele de credit; majorarea marjei din dobânda percepută pentru creditele acordate; redefinirea unor comisioane; refuzul băncii de a reeșalona creditele; refuzul plății creditelor decedaților de către moștenitorii acestora; refuzul băncii de a elibera un document privind soldul curent; deficienţe operaţiuni carduri, refuzul închiderii contului și dobânda prea mare la cardul de credit. În multe situații, sesizările au ajuns în instanță, iar în multe cazuri, consumatorii au avut câștig de cauză. Oficialii Protecției Consumatorilor Sălaj îi îndeamnă pe sălăjeni să sesizeze orice neregulă privind produsele alimentare sau nealimentare cumpărate și să manifeste o atenție sporită mai ales în cazul contractării unor servicii pe termen mediu și lung, cel mai bun exemplu fiind împrumuturile bancare. În unele situații, diferite persoane au împrumutat bani de la societăți financiare nebancare, iar ulterior au aflat că dobânzile practicate sunt exagerate.
[…] În acest an, la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Sălaj au fost înregistrate peste 1.700 de sesizări, majoritatea vizând servicii furnizate de bănci, operatori de telefonie mobilă, reparații auto, apă, canalizare și alte tipuri de activități. Principalele aspecte reclamate de consumatori privind activitatea bancară s-au referit la existenţa unor clauze abuzive în contractele de credit; majorarea marjei din dobânda percepută pentru creditele acordate; redefinirea unor comisioane; refuzul băncii de a reeșalona creditele; refuzul plății creditelor decedaților de către moștenitorii acestora; refuzul băncii de a elibera un document privind soldul curent; deficienţe… Citeste mai mult […]