Știm cu toții că Poșta Română este operatorul național de servicii poștale și servicii de curierat rapid în care s-au investit destul de mulți bani pentru modernizare și creșterea calității serviciilor. Trusturile de presă plătesc bani frumoși pentru ca ziarele să ajungă la timp la abonați, și așa tot mai puțini de la un an la altul. Din păcate, tot mai mulți se plâng redacției noastre, de câțiva ani, că fie ajung 2-3 ziare o dată, fie că nu le ajung deloc, dar ei plătesc abonament tocmai pentru a putea să citească zilnic ziarul, pentru a fi la curent cu știrile și evenimentele din județ. Sesizări în acest sens au fost făcute conducerii Oficiului Județean de Poștă Sălaj (OJP Sălaj), care a promis că va studia problema și lucrurile se vor rezolva. Și nu a fost deloc așa. În data de 31 iulie, l-am contactat pe Directorul OJP Sălaj pentru a vedea dacă a găsit soluții concrete de remediere a acestei probleme. Acesta ne-a precizat că se află în concediu, că nu este la curent cu această problemă și că din partea noastră nu l-a contact nimeni pentru a-i aduce la cunoștință problemele abonaților. Legat de faptul că se plătesc serviciile pentru ca ziarele noastre să ajungă în timp real la cei care ne citesc, Dorin Terec ne-a spus că nu este sigur că i se pun la dispoziție toate abonamentele. Serios? Adică cineva ar plăti bani pentru niște ziare fantomă? Interesant este faptul că nu există măsuri sau moduri concrete prin care activitatea poștei să fie îmbunătățită, revitalizată și mai performantă. Se verifică, se cercetează și se studiază problemele din mers. Asta doar din gură, sau pe hârtie. Practic, de ceva concret nici nu poate fi vorba, nu se întâmplă efectiv nimic. Nu se comunică, nu se lucrează, ci doar se încasează bani pentru niște servicii poștale neconforme și neperformante. De la „ar trebui ca abonații să-și primească ziarele zilnic”, așa după cum ne-a declarat directorul OJP Sălaj, și până când abonații își vor primi ziarele la timp mai este cale lungă. Cam cât de lungă? Uneori și răbdarea costă…
Acest articol reflectă adevăratul sentiment al tuturor celor care plătesc un abonament la ziar pentru a fi la curent cu știrile. Este revoltător să vezi cât de puțin s-a făcut de când s-au făcut reclamații, și suntem dezamăgiți că a lipsit o veriga a comunicării intre OJP Sălaj și abonați. Consider că abonații au tot dreptul să primească ziarele în timp real la care au plătit abonament. Poșta Română ar trebui să-și ia responsabilitatea și să fie un exemplu pozitiv în această privință pentru a-și crește și mai mult credibilitatea.