În vederea unei rezolvări mult mai rapide a litigiilor, care au loc între operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor, inspectorii RAR au implementat o nouă soluție de rezolvare a problemelor. Ținând cont de faptul că un petent va dori rezolvarea reclamației sale, în cel mai scurt timp posibil, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR. Este vorba despre conciliere și este de așteptat ca prin această metodă să se salveze atât timp cât și resurse importante. Înainte ca inspectorii RAR să meargă în control pe teren, în vederea gestionării cazului (situație care necesită de regulă mult timp), echipele RAR – DSP pot media rapid litigiul dintre petent și reclamat.
Cei interesați de subiect vor găsi mai multe detalii, începând de astăzi, pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici”. Pentru a beneficia de această variantă amabilă, atunci când depuneți o reclamație se va bifa și opțiunea „Da, vreau conciliere!”. În acest caz, inspectorii RAR vor acționa rapid, contactând părțile implicate. Ei vor media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze în practică cea mai bună soluție de rezolvare a problemei, de la caz la caz.
Potrivit comunicatului Biroului de presă al RAR, „soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea!”.
[…] În vederea unei rezolvări mult mai rapide a litigiilor, care au loc între operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor, inspectorii RAR au implementat o nouă soluție de rezolvare a problemelor. Ținând cont de faptul că un petent va dori rezolvarea reclamației sale, în cel mai scurt timp posibil, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR. Este vorba despre conciliere și este de așteptat ca prin această metodă să se salveze atât timp cât și resurse importante. Înainte… Citeste mai mult […]
[…] În vederea unei rezolvări mult mai rapide a litigiilor, care au loc între operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor, inspectorii RAR au implementat o nouă soluție de rezolvare a problemelor. Ținând cont de faptul că un petent va dori rezolvarea reclamației sale, în cel mai scurt timp posibil, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR. Este vorba despre conciliere și este de așteptat ca prin această metodă să se salveze atât timp cât și resurse importante. » Mai multe detalii […]