Cazinourile on-line sau off-line sunt mult mai căutate ca în urmă cu 10-15 ani, aşa că era firesc să existe şi o promovare mai puternică, mai ales ca piaţa şi nişa cazinourilor este una din ce în ce mai aglomerată. Promovarea în cazul cazinourilor se poate face doar în on-line, cu bannere pe diverse site-uri, reclame plătite în motoarele de căutare, pe diverse platforme on-line. Dar putem avea şi promovare în off-line, cu panotaj stradal, cu flyere, afişe prin diverse locuri.
Vedetele pot ajuta la promovarea casinourilor
Cea mai eficientă modalitate de promovare a cazinourilor moderne rămâne însă promovarea cu ajutorul vedetelor. Practic apelezi la brandul personal şi la imaginea vedetelor pentru a ajuta brandul cazinourilor să ajungă în topul preferinţelor jucătorilor de jocuri de noroc. Dacă mai pui și o ofertă interesantă precum rotiri gratuite Unibet, ai rețeta succesului.
În România multe vedete au devenit imaginea cazinourilor şi au ales să ajute la promovarea lor. De exemplu, Grasu XXL şi Alexandra Stan au devenit imagina Casa Pariurilor. Casa Pariurilor are şi pariuri live, şi secţiune casino, cei doi artişti au deja experienţa în colaborarea cu agenţia de pariuri, Alexandra Stan alăturându-se mai târziu echipei de promovare. Ambii cântăreţi apar în reclamele TV.
Betano a ales să se bazeze pe imaginea şi pe fanii Lorei, lui Dan Badea sau lui Ciprian Marica. Betano este un casino foarte popular, asta deşi e mai nou pe piaţă. Cei care se ocupă de promovarea Betano au colaborat şi cu U Craiova, FCSB, au mai existat în trecut colaborări între Betano şi Amna, Ramona Olarau sau Ştefan Copoţ.
Dorian Popa a colaborat cu casa de pariuri MaxBet
MaxBet a ales să lucreze cu Dorian Popa. Pe Dorian Popa l-aţi văzut în spoturi de promovare şi în mai toate campaniile de brand. Cei peste 2.1 milioane de abonaţi de pe YouTube cu siguranţă au fost un reper bun pentru MaxBet, care şi-a dorit să aibă o asociere cu o vedetă „puternică” din on-line, acolo activează şi unde poate fi găsit cazinoul MaxBet.
Cântăreaţa Ruby este imaginea Princess Casino, ea alegând să se alăture campaniilor de promovare din vara lui 2020. Daniela Crudu, altă vedetă de la noi, e imaginea Efbet.
Toate aceste vedete ajută casinourile să atragă foarte mulți pariori. Persoanele publice au un public larg cărora li se pot adresa, iar recomandările acestora funcționează de minune, chiar și în cazul casinourilor.
De ce aşa de multe vedete asociate cu industria cazinourilor on-line şi off-line? De vină e concurenţa foarte mare şi nevoia de câştiguri permanente, nevoia de imagine cât mai bună şi de utilizatori noi cât mai mulţi, de sporire a încrederii în branduri din această zonă. Pe viitor vom vedea şi mai multe vedete alăturate marilor case de pariuri sau cazinouri on-line şi off-line.
[…] Cazinourile on-line sau off-line sunt mult mai căutate ca în urmă cu 10-15 ani, aşa că era firesc să existe şi o promovare mai puternică, mai ales ca piaţa şi nişa cazinourilor este una din ce în ce mai aglomerată. Promovarea în cazul cazinourilor se poate face doar în on-line, cu bannere pe diverse site-uri, reclame plătite în motoarele de căutare, pe diverse platforme on-line. Dar putem avea şi promovare în off-line, cu panotaj stradal, cu flyere, afişe prin diverse locuri. Vedetele pot ajuta la promovarea casinourilor Cea mai eficientă… Citeste mai mult […]