Sute de sălăjeni au reclamat în ultimele luni problemele pe care le-au întâmpinat în privința cardurilor sociale acordate persoanelor cu venituri reduse. Unii au constatat că respectivele carduri erau goale, alții nu le-au primit deloc, iar încercarea de a lua legătura cu cineva care să le ofere explicații a fost sortită eșecului, cel puțin în cazul unora.
Loredana Sîrca, șef serviciu în cadrul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj, a declarat în cadrul ședinței Comitetului Consultativ de Dialog Civic că problemele întâlnite în ultima perioadă au fost soluționate. „Numărul plângerilor a scăzut foarte mult, iar asta arată că problemele au fost rezolvate în cele din urmă”, a dat asigurări Loredana Sîrca. În lunile august și septembrie, sute de pensionari au sesizat autoritățile că se confruntă cu probleme vis-a-vis de utilizarea cardurilor sociale. Au fost și cazuri în care pensionari cu venituri din pensii de până la 1.500 de lei care nu au primit cardurile pentru că aveau bani în conturi bancare, subvenții agricole sau alte categorii de venituri și nu se mai puteau încadra. Potrivit autorităților, cardurile se vor acorda o dată la două luni, până la finalul anului. Cardurile vor fi însoțite de scrisori care conțin instrucțiuni de utilizare (inclusiv codul PIN), detalii despre operatorii economici parteneri (magazine) și un număr de telefon pentru cazurile în care întâmpinați probleme. Cardul permite plăți contactless, încă de la prima tranzacție, prin apropierea sa de terminalul POS. Nu puteți retrage numerar de pe carduri, ele pot fi utilizate doar pentru achiziționarea de produse alimentare/mese calde de la operatorii economici parteneri. Sumele disponibile pe card sunt valabile 12 luni de la data încărcării lor.
[…] Sute de sălăjeni au reclamat în ultimele luni problemele pe care le-au întâmpinat în privința cardurilor sociale acordate persoanelor cu venituri reduse. Unii au constatat că respectivele carduri erau goale, alții nu le-au primit deloc, iar încercarea de a lua legătura cu cineva care să le ofere explicații a fost sortită eșecului, cel puțin în cazul unora. Loredana Sîrca, șef serviciu în cadrul Agenției Județene pentru Plăți și Inspecție Socială Sălaj, a declarat în cadrul ședinței Comitetului Consultativ de Dialog Civic că problemele întâlnite în ultima perioadă au fost soluționate.… Citeste mai mult […]