O nouă unitate BCR a fost inaugurată miercuri, 10 august, în municipiul Zalău. Aceasta, deschisă publicului larg, se află pe strada Simion Oros nr. 4, parter, în fața pieței agroalimentare din centrul orașului.
Noua unitate dispune de echipamente multifuncționale accesibile non-stop, iar spațiul impresionează prin infrastructură și design și le oferă clienților o experiență bancară diferită. De asemenea, spațiul încurajează dialogul în baza principiilor de educație financiară, pornind de la diagnosticul bugetului personal, până la consilierea personalizată privind obiectivele și planurile de viață și modul cum acestea pot fi atinse prin servicii și produse bancare. Locul a fost creat pe baza unui model ce transformă agenția bancară într-un centru de dialog financiar pentru angajații și clienții BCR. Întinsă pe o suprafață de aproximativ 400 mp, noua unitate BCR pune la dispoziția clienților o zonă de recepție, o zonă de consiliere informală, trei casierii, șase săli dedicate întâlnirilor, patru zone pentru discuții informale și oferă angajaților săi o zonă de Back Office cu patru săli.
Tranzacții permanente
De asemenea, noua sucursală beneficiază de o zonă Self Service 24 Banking, cu două ATM-uri și două echipamente multifuncționale, care sunt disponibile non-stop pentru clienții care vor să efectueze tranzacții și în afara programului băncii. Echipamentele permit o gamă largă de operațiuni precum retrageri și depuneri numerar, schimb valutar, plata facturilor și plata ratelor. Amenajarea noii unități BCR are la bază un model de concept inovator ce încurajează comunicarea bancară. Scopul noului spațiu este dezvoltarea unui dialog mai apropiat cu fiecare client, bazat pe principiile educației financiare. Astfel, clienții BCR care pășesc în noua unitate din Zalău se vor bucura de o experiență bancară la standarde înalte, generată, în primul rând, de sprijinul personalizat, de consilierea pentru alegeri financiare inteligente, precum și de infrastructura disponibilă și mediul ambiental.
„Deschiderea acestei noi unități BCR în Zalău, după modelul inovator al centrelor de dialog financiar, este cu atât mai importantă pentru noi, cu cât orașul este unul dintre cele mai dinamice orașe pentru prezența teritorială a băncii noastre. Pregătirea colegilor noștri și noile tehnologii pe care le folosim ne aduc constant cu un pas mai aproape de îndeplinirea obiectivului BCR de a oferi consiliere personalizată și o experiență bancară completă. Suntem aici ca să ne ajutăm clienții să-și evalueze corect capacitățile financiare și să încurajăm dialogul financiar, cu sfaturi personalizate, bazate pe venitul, stilul de viață și obiectivele individuale, dar și pe contextul de piață. Iar noul spațiu BCR din Zalău ne oferă cadrul perfect pentru a discuta despre alegerile financiare inteligente și cum facem să ne îmbunătățim sănătatea finaciară pe termen lung”, a declarat Marina Roman, director Zonal Retail, BCR la inaugurea noii unități.
Dezvoltarea noii unități BCR din municipiu a fost bazată și pe recomandările și sugestiile oferite de clienți, cu scopul de a îndeplini cât mai îndeaproape nevoile și dorințele acestora. La inaugurarea noului sediu au luat parte angajații instituției, autorități locale, reprezentanți ai instituțiilor publice și, nu în ultimul rând, clienți.
De precizat este faptul că BCR, membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală: retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital, dar şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private și a băncilor de locuinţe.
Bravo! Felicitări! De bănci , farmacii, Sali de păcănele și malluri are nevoie orașul nostru! Faceți cât mai multe!!!!