Zălăuanii care vor să îşi rotunjească veniturile se pot adresa Primăriei municipiului Zalău. În această perioadă se încheie contracte de prestări servicii pentru colectarea datelor Recensământului populaţiei şi locuinţelor din municipiul Zalău. Cei interesaţi trebuie: să aibă minim 18 ani împliniţi; minim studii medii – absolvenţi de liceu; să nu aibă cazier judiciar; să deţină cunoştinţe pentru utilizarea tabletei; să aibă abilitatea de a comunica într-o manieră civilizată; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, plăcut, metodic şi riguros; să dispună de un telefon mobil şi de o adresa de email pe care să le utilizeze pentru comunicare şi rezistenţă la stres şi lucru sub presiune. În zonele cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi limbii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren. De asemenea, expertiza în domeniul statisticii, administraţiei publice sau experienţa de operator statistic sau ca personal RGA (recensământul general agricol), reprezintă un avantaj.
Remuneraţia recenzorilor
Munca recenzorilor este una de teren care, cu program prelungit, inclsuiv în weekend. De precizat că faptul că plata acestora se face în funcție de numărul de chestionare completate prin interviu față în față, chestionarul fiind compus din mai multe secțiuni cu ]ntreb[ri diferite, la un tarif: 7 lei pentru „Secțiunea pentru recenzarea persoanei” și 3,5 lei pentru „Secțiunea pentru recenzarea locuinței”, inclusiv „Secțiunea pentru recenzarea spațiului de locuit”. Persoanele interesate pot depune cereri pentru încheierea contractului de servicii pentru ctivitatea de recenzare la sediul Primăriei Zalău, camera 4 – Centrul de Relaţii cu Publicul sau se pe transmite pe email la adresa primaria@zalausj.ro. Cererile se găsesc pe https://www.zalausj.ro/
[…] Zălăuanii care vor să îşi rotunjească veniturile se pot adresa Primăriei municipiului Zalău. În această perioadă se încheie Citeste mai mult […]