Echipa de conducere a Federaţiei Române de Fotbal a mai rezolvat o problemă înainte de dubla decisivă pentru accederea la barajul pentru calificarea la Cupa Mondială din 2022. După ce cu ajutorul Ministerului Sporturilor a fost lămurită chestiunea cazării delegaţiei Islandei la Bucureşti, o problemă inexistentă de altfel având în vedere că tot lotul acestei formaţii era vaccinat şi avea oricum acces în orice hotel, acum a fost tranşată şi dilema mascotei. Ciobănescul carpatin a devenit noua mascotă a echipei naţionale a României, informează FRF: „Surpriză de proporţii la antrenamentul de aseară al tricolorilor! Pe terenul de antrenament unde Mirel Rădoi şi staff-ul său tehnic organizau la Mogoşoaia şedinţa de pregătire, alături de jucători, şi-a făcut apariţia noua mascotă a suporterilor tricolori! Ciobănescul carpatin! Iar aceasta nu a fost singură, ci însoţită chiar de nişte pui veritabili de ciobănesc! Penny, sponsorul principal al primei reprezentative, a ales acest simbol naţional, ciobănescul carpatin, pentru mascota suporterilor. (…) Tricolorii au pasat şi au tras la poartă împreună cu mascota, s-au amuzat cu minunaţii ciobăneşti jucăuşi şi s-au bucurat că pot simţi astfel spiritul suporterilor tricolori înaintea unui meci atât de important precum cel cu Islanda. Toţi jucătorii şi-au făcut poze şi clipuri video cu noul prieten, mascota care a promis că îi va susţine necondiţionat, la toate meciurile”. Altfel, echipa naţională are nevoie de două victorii în ultimele două meciuri din grupă pentru a fi sigură de ocuparea locului doi în clasament. În ultimele două etape ale Grupei J a preliminariilor Cupei Mondiale din 2022, România va evolua, acasă, cu Islanda, la 11 noiembrie, şi cu Liechtenstein, în deplasare, la 14 noiembrie.
Articol publicat în cadrul parteneriatului dintre cotidianul Magazin Sălăjean şi ziarul Bursa. www.bursa.ro