Grație unui proiect „SPACE – Simplificarea Procedurilor Administrative și Creșterea Eficienței în județul Sălaj”, implementat de Consiliul Județean (CJ) Sălaj și co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional de Capacitate Administrativă 2014-2020, începând cu prima zi lucrătoare a lunii august în administrația publică vor fi optimizate procesele orientate către cetățeni.
Proiectul a fost prezentat în cadrul unei conferințe de presă, desfășurată la sediul instituției, de președintele CJ Sălaj – Dinu Iancu Sălăjanu și Lavinia Ghilea – director în cadrul Direcției Investiții și Programe Publice. Obiectivul general al proiectului este consolidarea capacității CJ Sălaj de a asigura calitatea și accesul la serviciile publice oferite exculsiv de instituție prin simplificarea procedurilor administrative locale și reducerea birocrației pentru cetățenii județului. Concret, prin acest proiect se reduce cu minimum 30 la sută timpul aferent lucrărilor către cetățeni, primării locale, ONG-uri, asociații și mediul de afaceri prin oferirea unor servicii cu acces on-line și crearea unei arhive digitale. De asemenea, prin acest proiect se va realiza și reducerea la maxim a fluxului clasic pe hârtie pentru următoarele servicii oferite exculsiv de CJ Sălaj pentru: obținerea de informații despre concesionare, încheiere, vânzare de bunuri proprietate publică sau privată; obținerea acordului prealabil privind lucrări în zona drumurilor județene; obținerea acordului privind efectuarea de lucrări în clădirile de patrimoniu județean; solicitarea sprijinului în cazurile sociale; comunicarea privind începerea lucrărilor de construire și desființare și licența de transport. Proiectul „SPACE – Simplificarea Procedurilor Administrative și Creșterea Eficienței în județul Sălaj” înseamnă furnizarea unui canal îmbunătățit de comunicație informațională pentru cetățeni, simplificarea fluxurilor interne prin eliminarea unor acte doveditoare eliberate deja către instituție, elaborarea unui instrument de management și evaluare a performanței instituționale privind serviciile livrate prin înființarea canalului de comunicație nou reprezentat de portalul de servicii electronice, îmbunătățirea accesului la informații prin actualizarea site-ului web al instituției pentru a fi receptiv, intuitiv și accesibil persoanelor cu dizabilități; elaborarea unui instrument pentru confirmarea veridicității actelor emise de instituție și creșterea eficienței serviciilor oferite prin instruirea a cel puțin 70 de angajați din aparatul propriu al CJ Sălaj.
….,de asemenea prin acest proiect (si altele ) multi romani vor ramane fara locuri de munca, prin acest proiect (si altele ) uitam sa scriem, dar ce este mai trist prin acest proiect ( si multe altele ) uitam ce inseamna socializarea, UITAM SA FIM OAMENI,,,
Mai putina birocratie dar mai multa smecherie la Consiliul Judetean. Cum ati putut accepta dosarul unei fufe cu 3 ani vechime si fara experienta in management pentru concursul de director al Bibliotecii Judetene? Aloo, DNA, se aude?