Pentru a veni în sprijinul consumatorilor, Compania de Apă Someș transmite, prin mesaje tip SMS, informări clienților din zonele afectate de anumite lucrări (întreruperi). Pentru a beneficia de această facilitate, clienții companiei pot să se înregistreze cu: nume, adresă și număr de telefon pe website-ul www.casasomes.ro, la secțiunea “Fii informat! Trimite-ne numărul” sau aceleași date pot fi trimise și prin SMS la numărul de telefon 0738/108492. “Înregistrarea în baza de date se va face cu acordul dumneavostră. Odată trimisă solicitarea înregistrării, vă dați acordul de a primi mesaje din partea Companiei de Apă Someș S.A având oricând posibilitatea de a reveni asupra acestei opțiuni”, au precizat reprezentanții companiei. Aceștia reamintesc faptul că în această perioadă se lucrează la modernizarea și înlocuirearețelelor de alimentare cu apă, cuprins în Programul Operațional de Infrastructură Mare, motiv pentru care vor mai fi situații în care furnizarea apei potabile va fi afectată.