Compania va lansa în curând propriul magazin online pentru brandurile Asevi, Pons și PonsPro. Compania PONS RO PRODCOM, importatoare și producătoare de detergenți și produse de curățenie marca ASEVI, este prezentă pe piața românească de 25 de ani, perioadă în care brandul ASEVI a avut o evoluție constant crescătoare. Inițial importator și distribuitor de detergenți și produse de curățenie marca ASEVI de la Pons Quimicas SL, începând cu anul 2010 PONS RO PRODCOM a demarat și producția gamelor ASEVI (gama retail) și PONSPRO (profesional) în propria fabrică.
În prezent, portofoliul cuprinde 2 mari categorii de produse: gama retail+casnică Asevi, care cuprinde detergenți și balsamuri de rufe, odorizanți de cameră, degresanți, dezinfectanți și soluții de curățenie pentru toate tipurile de suprafețe – pardoseli, geamuri, obiecte sanitare, mobilier. Cea de-a doua categorie, gama profesională PONSPRO, cuprinde detergenți și soluții de curățenie pentru uz profesional/industrial, cu aplicare manuală sau mecanică pentru toate tipurile de suprafețe – dezinfectanți, soluții igienizante, săpunuri și geluri de duș, produse ce se adresează în general sectoarelor HORECA, firmelor de curățenie și instituțiilor.
Portofoliul cuprinde două categorii de produse: gama retail+casnică Asevi și gama profesional PONSPRO
Secretul succesului produselor marca ASEVI este acela că, în toți acești ani, compania a acordat o atenție specială construirii unei rețele solide de distribuitori în zona tradițională, iar odată cu creșterea notorietății brandului și produselor, ele au ajuns să fie listate în cele mai importante lanțuri comerciale moderne: Kaufland, Mega Image, Cora, Metro.
Măsuri speciale impuse de pandemia de COVID-19
Pe întreaga durată a stării de urgență, activitatea PONS RO PRODCOM nu s-a oprit, în condițiile în care au fost luate toate măsurile impuse. S-a acordat o atenție sporită dezinfectării zilnice a tuturor spațiilor (birouri, zonă producție & depozitare) și echipamentelor (electrostivuitoare, transpaleți), atât cu resurse proprii, cât și subcontractând servicii autorizate specializate. S-a măsurat zilnic temperatura tuturor angajaților, s-au montat dozatoare cu gel dezinfectant pentru mâini, s-a interzis/restricționat accesul persoanelor străine în firmă (transportatori, curieri) și s-a implementat telemunca pentru personalul din birouri, prin rotație. Cu toate acestea, personalul din cadrul departamentului de Logistică și Producție a lucrat permanent, păstrând distanța și purtând mănuși și măști de protecție, dar luând pauză de masă prin rotație, maxim 4 persoane odată.
Pe durata stării de urgență, vânzările companiei au înregistrat creșteri în comerțul B2B (instituții, firme de curățenie), în special pe gama dezinfectanților și igienizanților.
În prezent, echipa este formată din 25 de persoane în toate departamentele: management, vânzări, producție, logistică. Fiecare angajat beneficiază în pachetul salarial asigurare privată de sănătate, tichete de masă și tichete valorice. De asemenea, există un buget de bonusare la final de an pentru atingerea obiectivelor agreate pentru fiecare departament în parte.
Gama soluțiilor de pardoseli Asevi, cele mai vândute produse
Modelul de business al companiei se focusează pe gamă și nu pe o categorie anume de produse, fiind alocate resurse speciale pentru aceasta, investind constant în liniile de producție, ambalaje, prezență la raft și promovare/publicitate. Toate categoriile de produse ale PONS RO PRODCOM sunt pe creștere, motiv pentru care compania a raportat o cifră de afaceri mai mare cu 15-20% de la un an la altul.
„Încă de la lansare, din 1995, supremația în vânzări continuă să o dețină și azi gama soluțiilor de pardoseli Asevi (Mio, Portocală, Cian), unde putem spune că suntem în Top 3 la nivel național, înregistrând anual creșteri cantitative de peste 50%”, ne-a declarat Dna. Monica Grădinaru, Director Adjunct în cadrul PONS RO PRODCOM.
Calitatea premium și prețurile au atras simpatia și loialitatea clienților, aceștia apreciind acest raport avantajos calitate/preț, precum și faptul că produsele sunt concentrate, cu mare putere de curățare și igienizare și cu un parfum unic și persistent.
Supremația în vânzări este deținută de gama soluțiilor de pardoseli Asevi (Mio, Portocală, Cian)
În ultimii 3 ani, PONS RO PRODCOM a ocupat pe rând locul 3 (2017), locul 2 (2018) și locul 1 (2019) în Topul Național al Firmelor, Industrie/Întreprinderi mici/Fabricarea săpunurilor, detergenților și a produselor de curățenie – clasament organizat de Camera de Comerț și Industrie a României. Însă cel mai recent produs avizat de către Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militar este GERPOSTAR PLUS ASEVI, un dezinfectant cu triplă acțiune.
În prezent, cele mai eficiente produse în lupta cu infecțiile sunt ASEVI Gerpostar Plus 750 ml pulv, 1L & 5L și săpun de mâini antibacterian , precum și BARDIVAL 96. Acesta este un agent de curățare și dezinfectare concentrat cu spectru larg (bactericid, fungicid, virucid), fără miros, al cărui component activ este clorura de dimetildidecilamoniu, cu un timp de acționare de 15 minute. Ideal pentru locațiile HORECA, are acțiune bactericida în diluție 5%, fungicidă în diluție 15% și virucidă în diluție 20%. Totodată, Bardival este recomandat ca dezinfectant și antibacterial în spațiile care nu presupun existența unui ambient chirurgical.
GERPOSTAR PLUS ASEVI, dezinfectant cu triplă acțiune avizat de către Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare Medico-Militar
ASEVI GERPOSTAR PLUS DEZINFECTANT MULTISUPRAFEȚE este un produs la care s-a lucrat aproximativ 2 ani. Formula sa conține săruri cuaternare de amoniu (benzyl-C12-16 alchildimetil clorid) și respectă cele mai stricte cerințe de mediu pentru ecotoxicitate și combină o mare putere de curățare cu maximă eficiență bactericidă, fungicidă și virucidă, eliminând 99.9% din germeni, bacterii și ciuperci.
Datorită formulei sale cu mare efect rezidual, Gerpostar Plus continuă să dezinfecteze suprafața și după aplicare, acționând constant timp de 2 ore și împiedicând înmulțirea agenților patogeni
Formula dezinfectantului Gerpostar Plus îndeplinește cele mai înalte standarde (UNE-EN 13697) și a fost deja avizată de către Institutul Cantacuzino. Fiind o soluție concentrată, are acțiune bactericidă în diluție 5%, fungicidă în diluție 15% și virucidă în diluție 20%.
Soluția se pulverizează pe orice tip de suprafață: mese de lucru, obiecte sanitare, cabine de duș, interior/exterior electrocasnice, jucării bebeluși, accesorii animale de companie, coșuri și pubele de gunoi, toate tipurile de pardoseli. Nu pătează țesăturile, nu afectează suprafețele delicate (marmură, inox, lemn) și nu necesită clătire.
PONS RO PRODCOM investește în linii și echipamente de producție
PONS RO PRODCOM beneficiază de întreg sprijinul firmei-mamă, Pons Quimicas SL din Spania atât în ceea ce privește achiziția și punerea în funcțiune a noilor linii de producție, cât și a formării personalului în utilizarea și întreținerea acestor linii. În plus, sunt alocate investiții continue în liniile și echipamentele de producție, în dezvoltarea de noi produse și în formarea personalului (producție, laborator, vânzări).
În Spania și în România compania deține laboratoare proprii dotate la cele mai înalte standarde internaționale
„Timp de aproape 20 ani ne-am focusat pe creșterea vânzărilor prin intermediul comerțului tradițional, considerând că prezența Asevi pe rafturile magazinelor aflate în imediata proximitate a clienților ne poate aduce beneficiile de care azi ne bucurăm fiind listați și în marile key accounts. Și credem că a fost o strategie bună, păstrând un raport aproape egal între vânzările generate de comerțul tradițional versus cel modern”, menționează Dna. Monica Grădinaru.
În ceea ce privește comerțul modern, compania livrează săptămânal pe platformele logistice ale partenerilor Kaufland, Mega Image, Cora, Metro.
Brandul ASEVI, creația unui business de familie
Dat fiind că brandul ASEVI este creația unui business de familie, fondatorul a avut viziunea și și-a asumat responsabilitatea de a produce cei mai eficienți și plăcut mirositori detergenți, dar și de a proteja mediul ambient și de a controla consumul de apă. Aproape toate produsele sunt prietenoase cu copiii și animalele de companie, neexistând nicio restricție. În plus, toate produsele sunt ecologice și biodegradabile.
Mai mult decât atât, atenția companiei se îndreaptă și asupra comunității, prin diferite proiecte de responsabilitate socială.
„Acesta va fi al 4-lea an în care organizăm programul tip Corporate Social Responsability, denumit «Haideți, cu mic, cu mare, să facem iar școala sclipitoare!» și implementat în școlile generale și liceele din România. În urma acestei campanii, în care se înscriu, de regulă, peste 150 de școli, instituția de învățământ care va fi declarată câștigătoare primește cadou din partea noastră produse de curățenie pentru un an întreg”, adaugă Directorul Adjunct.
Calitatea produselor și profesionalismul au făcut ca, în 2019, PONS RO PRODCOM să înregistreze o creștere a vânzărilor cu 29% față de anul anterior
„Pentru 2020, compania avea ca obiectiv +30%, iar în primele 4 luni, în ciuda crizei economice generate de COVID-19, care a anihilat vânzările către sectorul HORECA, s-a înregistrat o creștere de 33% față de aceeași perioadă a anului trecut”, mai precizează Dna. Monica Grădinaru, Director Adjunct în cadrul PONS RO PRODCOM
Strategia companiei pentru perioada următoare vizează noi discuții cu lanțurile de magazine din comerțul modern, pentru a lista mai multe produse din cele care sunt deja la raft. Iar, ca o noutate absolută, PONS RO PRODCOM va lansa în curând, la cererea clienților, propriul magazin online, www.asevi.ro, de pe care vor putea fi comandate cele mai populare produse Asevi, Pons și PonsPro.