Primăria municipiului Zalău organizează un concurs pentru ocuparea unui post de consilier asistent în cadrul Direcției Patrimoniu – Birou Asociații de proprietari. Candidații interesați trebuie să îndeplinească câteva condiții: studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental Științe sociale- ramura știință sau Științe economice și minimum un an vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice. Conform anunțului candidații trebuie să aibă abilități: confidențialitate, obiectivitate, responsabilitate și profesionalism. Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei Zalău până în 18 mai, ora 16 și trebuie să conțină următoarele documente: formularul de înscriere la concurs, care se poate obține de la secretariatul comisiei de concurs în format letric sau format editabil prin accesarea paginii de internet a instituții; Curicullum vitae model european; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor; copia carnetului de muncă sau după caz o adeverință eliberată de angajator care să ateste vechimea în muncă; cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare. Concursul va consta în două probe: 27 mai, ora 10 – proba scrisă, respectiv interviul – în maximum cinci zile lucrătoare de la susținerea probei scrise. Informații suplimentare se pot obține de sediul Primăriei Zalău din Piaţa Iuliu Maniu nr. 3, camera 30, telefon 0260/610.550, interior 104. Primăria municipiului Zalău a organizat recent, în cursul lunii aprilie, concursuri pentru: ocuparea unui post de consilier în cadrul Direcției Publice Comunitare și pentru Evidența Persoanelor Zalău – compartiment Evidență Persoane și pentru funcția administrator în cadrul Serviciului Administrativ. Mai multe detalii AICI
Pentru cine s-a scos acest post la „concurs”? Cine din primarie „a organizat/aranjat” acest „concurs”? Tot Fort Calin, administratorul politic al primariei Zalau se ocupa si de acest „concurs” ?? Intreb pentru un prieten .
Dar nu de alta, dar cum de se scoate inca un post la concurs cant toti din primarie si mai ales cei de la PATRIMONIU „se plang” (lauda) tot timpul ca NU AU CE MUNCIII !! Sau poate ca nu este adevarat si d-l Director de la PATRIMONIU ne poate explica/arata cu ce se ocupa oamenii lui toata ziua ! Poate ca o sa faca publice, acele „Rapoarte de activitate zilnica” pe care le-a cerut subordonatilor ! Am ras cu lacrimi cand am vazut cateva rapoarte din astea ! Nici macar alea nu au fost in stare sa le faca Kalumea !! )
Sa vada lumea (noi astia platitori de impozite si taxe) cat timp si mai ales cu ce isi ocupa timpul cei de la PATRIMONIU !!! NU AU CE LUCRA !! SE PLICTISESC DE MOARTE !!!
Dar cum dl Director de la Patrimoniu si-a „angajat” tot prin „concurs” o „pupaza/asistenta” la el la birou, care ii regleaza flux de energie pozitiva toata ziua, , acuma ce sa mai zica saracul, cand conducerea primariei in frunte cu primarul Ciunt, politrukul Forta Calin, injinerul Balajel ii cere sa mai scoata un post la „concurs” pentru un alt protejat al partidului mama PSD si a conducerii lui !!
Adevarul este ca aceea „asistenta” a directorului, isi merita salariul la cum arata si la cate ii face directorului ! Mai ales daca ar fi platita din banii directorului !
Caci doar de el se ocupa si pe noi astialalti ne ignora total ! Si sigur ne-ar placea si noua un pic de atentie din partea ei ! Nu am fi asa de rai , dar sincer, cum naipa sa tot angajezi oameni si sa nu ai ce le da de munca la toti ! E normal la stat, dar sa fie acolo un procent acceptabil, sa zicem de max 50% !1 Sau mai mult ! dar sa mai si lucre cineva !
dau cadou/premiu o „lada” de bere / un vin / o palinca, daca ghiceste cineva cine o sa ocupe acest post !!!
am avut un castigator care ne-a informat de postul aranjat/organizat de Fort Calin pt -inutul sau !! omul a preferat o palinca buna, in loc de bere !! fiecare cu preferintele lui !
hai sa vdem daca „zvonurile” se adeveresc 🙂
primesc ceva, daca spun cine se ocupa de organizarea concursului ? ma refer la persoana din primarie care a stabilit cine si cum ?
Tare v-ati luptat cu COVID-UL Iin primarie. intoata perioada cand lumea statea acasa voi ati facut numai angajari
angajari la primarie, angajari la ADP, angajari la Citadin, angajari la Politia locala, angarari peste tot unde se poate aranja sa castige portul cine trebuie ! si in spatele lor este conducerea primariei !
Aceasta Direcție de Patrimoniu este supra aglomerata ! In aceasta perioada, doar un sfert din angajati au lucrat si a functionat foarte bine !! Nu are nevoie de noi angajati care sa frece menta pe acolo (exceptie „fetita” directorului) ! Cum poate motiva primaria si directorul, necesitatea acestei angajari ? Cand mai bine de jumatate din angajatii de la aceasta Direcție de Patrimoniu nu pot spune ce lucreaza toata ziua !!! Au maxim o ora, doua de munca pe zi si in rest pierd timpul !! Din cei angajati in Direcția de Patrimoniu numai 10% lucreaza si culmea este ca nu ei se plang ! Tot cei care freaca menta toata ziua sunt cei cu gura mare ! Care doar asa isi pot motiva existent si salariul imens !
Dar sa nu uitam, ca aceasta directie are tot PATRIMONIUL primariei Zalau pe mana ! De aici vin o multimer de bani si foloase ! Si astea vin in buzunarele personale a angajatilor si mai ales a sefilor lor !
Cum se numeste pupaza?
cum, dar nu sti? inseamna ca nu esti din primarie „) TOTI DIN PRIMARIE O CUNOSC !!! Si toti stiu cum a fost angajata si de ce !!! Fiecare angajat are rostul lui, putini au treaba cu servicul pt care sunt platiti de stat ! Iar la Patrimoniu este raiul pe pamant ! Aici etse painea si cutitul ! Dar cum e la patrimoniu, asa este in toate directiile din primarie ! toti stiu care ce face, dar nimeni nu are curaj sau mai nou, nu ii mai pasa de asta ! Toti au fost „corupti” cu salariile dublate sau triplate, plus alte multe beneficii !
pura alexandru nu are nici o treaba cu patrimoniu,el fiind filolog de oradea
filolog sau albitru de tenis de masa, nu conteaza ! este DIRECTOR peste tot patrimonial primariei Zalau ! si0a triplat averea de cand este director ! si-a angajat in primarie si altele care tine de primarie, toti prietenii, amantele, nepotii, doar nevasta nu a fost prost sa si-o aduca cu el acolo !! Il vedeat tot ce face si trebuia sa caute alta !
E aducau de coji din Germanica
adica samsara de masini ! asta a fost tot timpul. Si inainte da ajunga la primarie, tot partidul l-a tinut in functii si din acele functii se ocupa tot cu adusul de masini ! avea oamenii lui, o echipa intreaga, pe care ii coordona. De service il durea in fund, cat timp partidul il tine pe functii !
PE PURA SI PE POP CAND II PUNETI PRESEDINTE ,DIRECTOR LA SECTIIA DE VOLEI ZALAU SA-L URMEZEPE………..
No ma ! Nu va drojdieti ! Ca sunt o grămadă de angajați vechi in institutiile bugetare care nu lucra nimic in 8 ore de serviciu.Vezi angajații de la DSP care in loc sa se ocupe de combaterea Covid19 ,freacă menta pe acasa in scopuri personale.DLE Prefect ! Se aude ? DATI i afara si schimbați o pe directoarea lor PSD ista.
Da pe srl-istii de la urbanism conduși de Petre Vlad-avid de bani și proiecte în particular cine ii vede.are în echipa pe nora de sanator, ficioru fostului arhitect și dirigintele de șantier lupau.slabe șanse sa reusesti dacă nu faci cu ei proiectele. Pe lângă salarii babane nesimțirea ii mare
Propun sa fie examinta candidatul la aceasta functie de toti cei care ati comentat articolul de mai sus, pentru ca se vede clar sunteti foarte bine informati cu ce este de facut in acest sector al patrimoniului, si in Primarie. Ce ziceti va bagati in comisia de examinare?
draga Roza, cred ca sunt cel putin 10 dispusi sa-ti faca munca la salariul pe care il ai ! sau sa fie 100 ? cum ar fi ca la stat, sa fie scoase toate posturile la concurs odata la 5 ani? sau la 10 ani? sa vedem atunci cati dintre bugetati ar mai ramane pe posturi !!! aveti impresia ca le stiti pe toate, ca fara voi pamantul nu se mai invarte ! la pariu ca daca dispar jumatate dintre voi, nu o sa ne fie mai rau !!! o sa ne fie mai bine si nu doar pt economia la buget, ci pt ca atunci chiar ar trebui sa va faceti treaba pt care sunteti platiti ! Si nu ati mai putea sa va tot ascundeti unul dupa altul ! cum se face ca toti vreau sa se angajeze la stat si nimeni la privat, dintre cei care nu le mai este draga munca ! la stat se STA !!! si salariul vine ! la privat se munceste, daca vrei salar, altfel ai zburat ! aduci bani sa poti lua salar !!
Cata consumatie a platit Pura Alexandru=directorul si angajatii lui de Zilele Zalaului? ZERO absolut !!
Caci ei au impartit terenurile, ei au stabilit chiriile la spatii, etc.
Si normal este ca tot ei sa si beneficieze de consumatie gratis pe toata perioada Zilelor Zalaulu sau orice alta ocazie in care Patrimoniu are posibilitatea sa-si spuna cuvantul.
Dar asta este doar varful asibergului !! Partea urata nu se vede, nu se aude, toti tac ca si porcii in cucuruz ! Dar daca unul vorbeste, sa vei atunci cu se vor da toti in gat ! Nu trebuie decat sa aiba cineva curajul sa bage bota in acest cuib de viespi !
p.s. Ce bune erau acele „urechi de porc” de la „PUI DE MOROSAN” !!!!! DAr bine mai fratilor, voi ati crezut ca astia o sa taca din gura? Si nu vorbesc intre ei? Sa vada care cu cat a „scapat” ??? Daca ii intrebi pe ei, o sa-ti spuna exact care este „tariful” pentru inchirierea fiecarei bucati din PATRIMONIUL PRIMARIEI ZALAU !!