Marketerii sau specialiștii dintr-o agenție SEO cunosc că un content SEO potrivit este esențial pentru o promovare eficientă a afacerii sau site-ului. Totuși, succesul în acest domeniu nu vine ușor. Recomandabil ar fi să apelați la o agenție SEO, experimentată în domeniu, precum echipa de la Seolium, ori să practicați sfaturile de mai jos.
53% din marketerii B2B afirmă că publicațiile lor sunt moderat eficiente, iar alte 23% spun că valorile calității sunt foarte inferioare. Despre cum poate fi îmbunătățit content marketingul, vă povestim mai jos.
Analizează-ți publicul țintă
Nu este un secret că un cuvânt cheie poate să-ți sugereze care sunt interesele audienței tale. Ceea ce contează cu adevărat este obiectivul pentru care au accesat pagina. Dacă veti ști această informație, atunci va fi mai ușor să oferiți un răspuns, mai potrivit și mai necesar în raport cu căutarea utilizatorului.
Cu ajutorul Google Search Console, puteți vedea dacă conținutul publicat corespunde cu audiența site-ului. De exemplu, dacă o anumită publicație are un rating bun de vizualizări, dar utilizatorii petrec puțin timp pe pagină, atunci target-ul este ales greșit comparativ cu scopul.
Audiența corectă poate fi stabilită dacă analizați rezultatele oferite de Google la fiecare căutare. Prin analizarea paginilor concurenților puteți selecta lucrurile pe care să le evitați sau să le îmbunătățiți la propria pagină.
Profitați de avantajul postărilor vechi
SEO-ul, cât și postările de pe net, sunt de durată. Ceea ce publici trebuie să rămână mult timp pe o pagină pentru a asigura valori maxime și a genera rezultate organice, semnificative. Folosind Google Analytics, puteți vedea ratingul cuvintelor cheie, impresiile și click-urile de la contentul existent. Pentru a schița o imagine a situației răspundeți la aceste întrebări:
- Prin ce se evidențiază postările clasate pe locul întâi în rating?
- Care postări au cel mai mare număr de CTR organic sau impresii?
Răspunsurile obținute vor contribui la formarea unei impresii mai clare despre valorile SEO ale paginii. De asemenea, după ce le identificați puteți utiliza paginile care oferă cele mai bune rezultate pentru a crește organic performanțele.
Urmăriți comportamentului utilizatorului.
Atunci când cineva vă găsește site-ul pe Google, ce face mai departe? Completează un formular sau accesează alte categorii? Analizând fiecare pas al utilizatorului, în dependență de un grup de cuvinte cheie, puteți să înțelegeți mai bine unde apar careva confuzii, cum pot fi eliminate și cum să asigurați o căutare mai eficientă a clientului.
O asemenea analiză poate fi realizată cu Google Analytics, în secțiunea Behavior Flow. Setați segmentul de audiență la trafic organic și o să vedeți cum navighează utilizatorii pe site. Folosind această metodă veți vedea care pagini atrag mai mulți utilizatori și unde merg mai departe. Dacă veți observa apeluri incomplete la acțiune, atunci aici este punctul unde trebuie să recurgeți la optimizarea ratei de conversie (CRO).
Pentru a îmbunătăți conversia, modificați postările care au creat anumite confuzii. Analizând rezultatele veți putea elabora strategii de marketing online mai eficiente, pe viitor.
Descoperiți noi oportunități de conținut prin căutarea în site. Actualizați mereu conținutul pe care-l publicați, în dependență de oferta site-ului. Introduceți cuvinte cheie noi sau abordați în anunțuri subiecte pe care încă nu le-ați prezentat.