Primăria Municipiului Zalău a anunțat printr-un comunicat de presă, câteva măsuri luate în vederea eficientizării metodelor de comunicare între cetățenii municipiului Zalău și administrația locală, în cazul situațiilor de urgență cauzate de fenomene meteorologice extreme. Astfel, în cadrul site-ului Primăriei Municipiului Zalău, la secțiunea “Administrație Publică” a fost creată o subsecțiune destinată “Managementului situațiilor de urgență”, care cuprinde informații privind gestionarea acestor evenimente și planul de măsuri al administrației locale.
De asemenea, a fost stabilită o persoană de contact care va păstra permanent legătura cu cetățenii și a fost pusă la dispoziție o adresă de e-mail care pot fi utilizată în cazul situațiilor de urgență. Persoana desemnată este Rus Radu, consilier protecție civilă în cadrul instituției, tel: 0260 610 550, int. 104, e-mail iar adresele de e-mail sunt: rusradu@zalausj.ro si cereri@zalausj.ro.
Este funcțională înclusiv o linie telefonică cu apel gratuit, disponibilă non-stop – 0800 800 779.
Bani publici cheltuiti fara rost, alarmarea este inutila , incepe odata fenomenul metro nefavorabil. Vad si singur ca e o grindina ca piatra!
Dar dacă ești înștiințat înainte nu iti convine? Mie unu da. Sa vad cum functioneaza pe viitor