Comitetul local pentru Situații de Urgență din cadrul Primăriei municipiului Zalău a finalizat evaluarea și centralizarea pagubelor produse în urma fenomenelor meteo extreme din după-amiaza zilei de 28 mai 2019 și a întocmit raportul operativ privind situația generată de furtună și grindină, în scopul înaintării acestuia către Instituția Prefectului – Sălaj, pentru adoptarea Hotărârii de Guvern în privința distrugerilor din oraș. Într-un comunicat de presă, municipalitatea a transmis:
„S-a constatat că au fost avariate un număr de 19 clădiri ale unităților de învățământ, 34 de clădiri, care aparțin domeniului public al Municipiului Zalău și s-a produs o alunecare de teren pe strada Merilor, aceasta devenind impracticabilă pe o porțiune de 200 metri. De asemenea, a fost întocmită și lista cu bunurile, proprietate privată, care au suferit diverse daune. Aceasta cuprinde 554 de construcții, 97 terenuri și culturi și 118 alte bunuri. Au mai fost avariate un număr de 2.453 autovehicule (număr de proprietari de autovehicule care au anunțat paguba la primărie nota red.), autovehicule avariate pentru care Primăria municipiului Zalău va elibera adeverințele necesare în vederea despăgubirii proprietarilor de către societățile de asigurări care solicită astfel de adeverințe.
Lista completă cu bunuri mobile și imobile avariate va fi transmisă, și către Instituția Prefectului Sălaj.
În perioada 30 – 31 mai 2019, Comitetul Local pentru Situații de Urgență, împreună cu aparatul propriu al Primăriei Municipiului Zalău va evalua, valoric, pe categorii, pagubele produse de aceste fenomene meteo extreme”.
Macar exista o preocupare. Tot e mai mult decat nimic. Poate se vor obtine niste bani pentru cei care o duc f f greu, pensionari cu casele prapadite sau oameni cu venituri mici care nu isi pot repara singuri ceea ce a facut aceasta furtuna nenorocita. ar fi foarte bine…
Au dat un anunt din care nu se intelege nimic