Activitatea punctului mobil de lucru al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Sălaj va fi reluată începând din 4 octombrie, au anunţat reprezentanţii Prefecturii Sălaj într-un comunicat de presă. Preluările cererilor privind eliberarea pașapoartelor se vor face din două în două săptămâni, joia, între orele 9.30 – 14.30.
Preluarea cererilor privind eliberarea pașapoartelor se pot face și la sediul din Zalău, la două ghișee, unul din ele fiind rezervat programărilor on-line. La un al treilea ghișeu se realizează eliberarea pașapoartelor. Ghișeele funcționează luni, între orele 8.30-18.30 și marți-vineri, între orele 8.30-16.30.
Sursa citată reamintește că este operațională platforma pentru programarea online a solicitanților de pașapoarte simple (indiferent de tip), disponibilă la adresa www.epasapoarte.ro. Astfel, cetățenii vor putea să gestioneze mai bine timpul personal alocat pentru obținerea documentelor de călătorie.
Plata taxelor pentru eliberarea pașapoartelor se poate face la unitățile CEC Bank sau Trezorerie, dar și la Poșta Română, on-line sau prin virament bancar, cu ordin de plată. Pașapoartele pot fi primite la adresa de domiciliu, prin curier, sau pot fi ridicate de la sediile SPCEEPS din reședințele de județ sau de la ambasade.
Mai multe detalii privind documentele necesare, modalităţile de plată a taxelor, procedura şi condiţiile în care se fac programările on-line pot fi obţinute pe pagina web a Instituţiei Prefectului – Judeţul Sălaj, www.sj.prefectura.mai.gov.ro, la secţiunea dedicată Serviciului public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, pe pagina de internet www.epasapoarte.ro la secţiunile acte necesare şi programare-instrucţiuni, precum şi pe pagina de internet a Direcţiei Generale de Paşapoarte www.pasapoarte.mai.gov.ro.