Indiferent de marimea business-ului tau, un lucru care iti poate influenta succesul este acela de a-ti face auzita vocea brandului. Mai ales daca te afli intr-un sector de business competitiv, acest lucru trebuie sa devina o prioritate. Va trebui sa inveti cum sa scoti tot ce e mai bun din campaniile de marketink si publicitate. Pentru a crea un site online trebuie sa fii atent:
Fii atent la sentimentele oamenilor
Oamenilor le place sa se identifice cu o persoana sau cu un brand. Asta inseamna ca va trebui sa arati latura umana a brandului, cea care se poate apropia cu usurinta de oameni. Daca tu esti singurul om care conduce business-ul, atunci ai putea face asta prin afisarea personalitatii tale. Daca business-ul tau reprezinta o companie mai extinsa, chiar si in acest caz, poti exprima emotii si trairi.
Spune o poveste interesanta
Daca vrei ca oamenii care te urmaresc sa se apropie mai mult de tine si sa fie mai implicati in actiunile brandului, atunci trebuie sa vii cu povesti interesante. Poate fi o poveste cu care oamenii sa se identifice usor sau una care sa le starneasca emotie si sa transforme povestea ta intr-una memorabila. In ciuda faptului ca poate oamenii nu te considera cea mai mare companie din lume, ei tot isi vor aminti de tine si acest lucru este mult mai important.
Care sunt punctele forte ale companiei?
Gandeste-te care sunt punctele forte ale business-ului tau. Poate nu ai cel mai mic pret de pe piata, dar poate detii cel mai bun erviciu cu clientii. Sau poate excelezi la a spune lucrurile atat de clar, incat poate intelege toata lumea ce urmaresti. Oricare ar fi aceste puncte tari, foloseste-le in cresterea brandului.
Diferentierea produselor
Un brand puternic se diferentiaza usor de competitie. Descopera ariile in care e nevoie sa fii competitiv, chiar daca asta iti aduce anumite costuri. Fii foarte clar si concis in precizarea avantajelor pe care le ofera afacerea ta si prezinta-le cu ajutorul campaniilor de marketing.
Fii consistent
Brandul tau ar trebui sa isi desfasoare activitatea pe mai multe platforme deodata si sa livreze acelasi mesaj si sa inspire aceeasi incredere. Daca business-ul tau arata diferit pe Facebook, decat de cum il promovezi pe Instagram, de exemplu, vei crea confuzie printre clientii tai si nu asta e obiectivul. Consistenta construieste branduri.
Arata-ti pasiunea
Placerea care vine odata cu pasiunea in ceea ce faci va sustine business-ul tau chiar si atunci cand nu trece printr-o perioada prea buna. Aceasta pasiune va permite tie si echipei tale sa livrati in continuare calitate si profesionalism, chiar daca asta inseamna ca munca sa se dubleze o perioada de timp.
Construirea unui brand se face in timp. Asadar, fii pregatit in orice moment, cunoaste-ti foarte bine produsul si fii tot timpul alaturi de clienti. Aceste eforturi, vor da roade, intr-un final si vei vedea cum brandul creste sub ochii tai. De asemenea, daca vrei sa iti promovezi cat mai bine si mai rapid afacerea, apeleaza la o agentie de branding, pentru a-ti indruma pasii spre succesul garantat.
exact asa si este, atat doar ca realitatea e alta din spatele povestii.
Daca te duci sa-ti comanzi tamplarie PVC de la Barrier o sa ai o mare surpriza NEPLACUTA.
Ai parte de o lucrare de masurare si montaj de proasta calitate, iar la final nu ai nici o garantie Barrier, ci o fituica de la o firma din Zalau, care nici macar muncitori nu are.