Conducerea Instituției Prefectului Sălaj a participat miercuri, 31 mai, la o întâlnire de lucru cu primarii și secretarii din județ. Cu acest prilej, au fost aboordate mai multe subiecte printre care cadastrarea sistematică a terenurilor situate în extravilanul localităților, Registrul Electronic Național al Nomenclaturii Stradale (RENNS) și Registrul Agricol Național (RAN), precum şi modificările referitoare la procedura de actualizare a Registrului Agricol și precizări privind amenajamentele pastorale.
De asemenea, au fost făcute precizări cu privire la măsuri în sarcina președinților Comitetelor Locale pentru Situații de Urgență privind întocmirea și transmiterea rapoartelor operative în situații de de urgență (generate de inundatii și secetă hidrologică) şi au fost prezentate instrucţiunile privind înrolarea unităților administrativ-teritoriale în sistemul informatic PATRIMVEN. Primarii şi secretarii sălăjeni au aflat detalii despre activități care urmează după depunerea Cererilor Unice de Plată şi despre derularea Programului Operaţional pentru Ajutorarea Persoanelor Defavorizate.
La eveniment au fost prezenţi şi specialişti de la Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Sălaj, Direcţia Agricolă Sălaj, Sistemul de Gospodărire a Apelor Sălaj, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Sălaj şi Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură Sălaj.
De la Sistemul de Gospodarire a Apelor a participat cumva directorul Crisan Cr., care este mare specialist si in ape si la vanatoare si la silvicultura, deci el castiga salar pentru trei directori in 8 ore de (ne) munca pe zi.