Mai mulţi comercianţi din Hala Agroalimentară din Zalău s-au întâlnit luni, 5 septembrie, cu reprezentanţii municipalităţii şi şefii Direcţiei Generale de Administrare a Domeniului Public, ai Poliţiei Locale şi ai Direcţiei Corp Control din cadrul primăriei, pentru a le prezenta problemele cu care se confruntă la locul de muncă, precum şi nemulţumirile referitoare la administrarea Halei.
Principalele probleme pe care le-au reclamat vizează iluminatul necorespunzător, reglarea aerului condiționat, deratizarea în hală, montarea aparatelor pentru insecte, reorganizarea meselor, eliminarea taxei zilnice, precum şi ocuparea spațiilor libere de la etaj, se arată într-un comunicat al Primăriei Zalău.
După ce le-a ascultat doleanţele, primarul Ionel Ciunt a dispus ca în termen de două zile să fie reorientate obiectele de iluminat, astfel încât lumina să fie dispersată pe toată suprafața halei, aerul condiţionat să fie reglat între 18-20 de grade, deratizarea să fie realizată marţi, 6 septembrie, după ora 19, iar dezinsecția, sâmbătă, 10 septembrie, după ora 15. De asemenea, edilul a dispus ca până la finele lunii să fie făcute demersurile necesare pentru achiziționarea aparatelor pentru insecte, iar spațiile pe care comercianţii le-au licitat și nu le-au respectat să fie revizuite.
În ceea ce priveşte posibilitatea de ocupare a spaţiilor de la etaj, Ionel Ciunt a transmis că situaţia va fi analizată în perioada următoare, în timp ce despre taxa zilnică, a solicitat soluţii, după o analiză a costurilor.